close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מתמודדים עם צלקות פוסט אקנה?

מערכת שורשכג סיוון, תשפג12/06/2023

הביאו את עצמכם למצב בו אתם מטפלים בעור הפנים ומזינים אותו כנדרש. הזנת עור הפנים יאפשר לכם להשיג בדיוק את התוצאה הרצויה מבחינתכם

תגיות:
צילום: freepik
מה קורה ביום שאחרי העלמת האקנה? יכולה להיות אפשרות שהעור יחזור להיות חלק כפי שהוא היה קודם לכן. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי עשויות להיווצר צלקות שיהיה עליכם לבחון אותן. צלקות פוסט אקנה הן בעצם צלקות שמותירים אחריהם הפצעים על העור. לרוב מדובר על "בור" קטן באזור בו היה הפצע, בכל פעם הצלקת הינה בגודל שונה. ישנה חשיבות להבין מראש כיצד מתמודדים עם צלקות פוסט אקנה. כך תדעו כי לא תמצאו את עצמכם נאלצים להתמודד עם מטרד נוסף שמוריד את הביטחון העצמי. יש כאלה שיעידו כי הצלקות הללו פוגעות בביטחון העצמי יותר מאשר האקנה עצמו.

תנסו לטפל באקנה
צילום: freepik
בהקדם

הסיבה העיקרית להופעת פוסט אקנה היא טיפול איטי ולא אפקטיבי בפצעי האקנה. אם אתם רואים פצעי אקנה, מוטב לנסות להעלים אותם בשיא המהירות. ככל שתעלימו את האקנה יותר מהר, כך הסיכוי שהוא יותיר צלקת יהיה נמוך. כמובן שאף אחד לא יכול להבטיח כי האקנה לא יותיר אחריו צלקות כזאת או אחרת. עם זאת הצלקות לרוב מופיעות אחרי אקנה קשה, כזה שיצא לגמרי מכלל שליטה.

לא לפוצץ את הפצעונים
עוד דבר שעשוי לגרום לצלקות פוסט אקנה הוא התעסקות מיותרת עם הפצעונים. לכולנו יש את הנטייה לנסות לפוצץ את הפצעונים, כך תימנעו מהם להמשיך להטריד אתכם. אך מה שאתם לא לוקחים בחשבון זה שפעולה מהסוג הזה עשויה רק להחמיר את המצב. הפצעונים עלולים לחזור כעבור תקופת זמן קצרה, לעיתים מהר ממה שדמיינתם לעצמכם. מצד שני הפיצוץ של אותם פצעונים עלול להוביל להופעת צלקות אקנה חמורות. לכן תשתדלו שלא להתעסק עם הפצעונים, תנו לקוסמטיקאית להיות זאת שמכווינה אתכם מה נכון לעשות.

טיפול רק אצל אשת מקצוע
האקנה מטריד אתכם? מוטב כי את הטיפולים תקבלו רק על ידי אשת מקצוע. אשת מקצוע בדמות קוסמטיקאית תדע איך נכון לטפל באקנה מבלי להשאיר עקבות. צלקות פוסט אקנה הן העקבות שמותירים אחריהם אותם פצעונים. ברגע שבוחרים את התכשירים הנכונים, אין סיכוי להופעת צלקות אקנה לאחר מכן. נדגיש כי הטיפול חייב להיות חזק ועוצמתי כדי להעלים את הפצעים פעם אחת ולתמיד. לאשת המקצוע יש את כל הכלים שיסייעו לה להביא אתכם בדיוק להשגת המטרה.

תשמרו על עור הפנים
צריך להודות על האמת, המון אנשים נחשפים לשמש בצורה לא מבוקרת. עור הפנים חייב להיות עשיר בוויטמינים ובמינרלים כדי למנוע הופעת צלקות פוסט אקנה. הביאו את עצמכם למצב בו אתם מטפלים בעור הפנים ומזינים אותו כנדרש. הזנת עור הפנים יאפשר לכם להשיג בדיוק את התוצאה הרצויה מבחינתכם. התוצאה תהיה הימנעות מהופעת צלקות מיד לאחר העלמת פצעי האקנה מהפנים. הביאו את עצמכם למצב בו הכוח נמצא בידיים שלכם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה